left 4 dead 2 реализм что это
Left 4 dead 2 реализм что это
All the darkest and scariest mods collected at your disposal completely turning your L4D2 Into an eerie/scary/badass experience! Your vision is decreased from the darkness (Changed Shaders and map textures) updating and giving everything an HD realistic appearance. Infected/Special Infected are turned into scarier, more deadlier versions with GORE MOD enabled! Giving you both the satisfaction and realism of killing zombies. Skyboxes are changed and fully updated with HD versions giving you a beautiful view of the night, along with the blood moon reminding you that you’re not meant to enjoy the scenery for long. Rain has been changed to blood to go with the blood moon atmosphere. Mob sounds / calls give you a tingly spine.
This Mod gives veterans challenges as it forces users to focus on sound more than viewing
This is Super VIP weapon from CrossFire.
About some features:
animated texture
3D jigglebone flame eyes
Игровые режимы
Игровые режимы (англ. Gameplay Modes ) — различные конфигурации игры. Left 4 Dead в настоящее время включает в себя четыре игровых режима; а Left 4 Dead 2 — восемь.
С момента официального выхода Left 4 Dead в продажу [1] в игре присутствовало три игровых режима: «Один игрок», «Кампания» и «Сражение», однако благодаря одному из крупных обновлений игрокам стал доступен совершенно новый режим — «Выживание».
Вторая игра серии обзавелась четырьмя новыми игровыми режимами (два из которых были добавлены в последующих обновлениях). Ими стали: «Реализм», «Сражение: Реализм», «Сбор» и «Мутация».
Разнообразие игровых режимов и стратегий создают тот неповторимый и уникальный стиль, которым обладает серия Left 4 Dead, делая эти игры одними из самых увлекательных и интересных зомби-шутеров нашего времени.
Содержание
Один игрок
«Один игрок» — игровой режим, в котором игроку предоставляется возможность поиграть в одиночку. Управление над выжившими будет осуществлять компьютер. Однако способности компьютера ограничиваются лишь базовым набором действий: следование за игроком, стрельба по заражённым, лечение и спасение других выживших. Знакомство с Left 4 Dead следует начинать именно с этого режима, тем более, что он единственный, который не требует подключения к интернету.
Кампания
«Кампания» — игровой режим, ориентированный на командное прохождение. Цель режима — пройти командой из четырёх игроков одну из выбранных кампаний. В команде может быть от одного до четырёх человек, а недостающие игроки замещаются компьютером с возможностью присоединения игрока-человека в процессе игры.
В этом режиме важна слаженность и взаимная помощь игроков, особенно на высоких уровнях сложности, где без хорошо скоординированных действий и взаимовыручки команда выживших будет быстро уничтожена силами заражённых. Для удобства в игре присутствует возможность общаться друг с другом посредством голосовой связи или путём отправки текстовых сообщений.
Реализм
Сражение
«Сражение» — игровой режим, в котором сталкиваются две команды: выжившие и особые заражённые, за которых игрокам предоставляется возможность сыграть. В каждой из команд должен находиться как минимум один игрок, недостающие — заменяются компьютером.
Каждому игроку, находящемуся в команде особых заражённых, даётся под управление один из его видов: толстяк, охотник или курильщик; позднее в Left 4 Dead 2 стали доступны: жокей, плевальщица и громила. В команде не может быть более одного толстяка или курильщика, но может быть до четырёх охотников. Игрок появляется в режиме «призрака», в котором он волен сам решить, где ему появиться. Обязательным условием при этом является выбор позиции, в которой он будет находится вне области потенциальной видимости выживших. В режиме «призрака» игрок невидим для выживших, а для других заражённых отображается белым прозрачным силуэтом; также он перемещается со значительно увеличенной скоростью. Через некоторое время после смерти игрок появляется заново, при этом новый заражённый назначается случайным образом. Время от времени команде даётся танк, которым управляет, как правило, самый успешный по очкам игрок.
Сражение: Реализм
«Сражение: Реализм» — игровой режим, представляющий из себя тот же режим «Сражение» с элементами режима «Реализм». В этом режиме будут действовать все те особенности, присущие режиму «Реализм», и вдобавок к ним начнут функционировать новые: отсутствие дефибрилляторов и аптечек (кроме четырёх начальных), сокращённое время возрождения особых заражённых. По сути, этот режим представляет собой усложнённый для выживших вариант «Сражения».
Изначально режим «Сражение: Реализм» представлял из себя лишь один из многочисленных вариантов режима «Мутация», но после проведённого в официальном блоге опроса разработчиками игры было решено сделать этот режим одним из основных.
Выживание
Режим «Выживание» отличается тем, что наступление заражённых на его картах (представляющих собой ограниченные участки карт той или иной кампании) никогда не прекратится — «Режиссёр» создаёт всё новые и новые орды заражённых, по плотности и количеству противников намного превосходящие те, с которыми игрокам приходилось иметь дело в обычной игре; особые заражённые станут появляться гораздо чаще и в чуть больших количествах.
Выиграть, или спастись, в режиме «Выживание» невозможно, главная цель игроков — как можно дольше продержаться в живых. Если команде удаётся продержаться определённое время, она получает медаль. Четыре минуты — бронзовая медаль, семь минут — серебряная, десять минут — золотая.
«Сбор» — игровой режим, схожий по структуре с режимом «Сражение». В нём также участвуют две команды по четыре человека, одна из которых играет за выживших, а вторая — за особых заражённых. Цель выживших — собирать канистры, разбросанные по всей карте, и заливать их в генератор; целью же зараженных — всячески им препятствовать.
Сбор канистр — ограничен по времени: даётся полторы минуты. Каждая залитая канистра добавляет к таймеру двадцать секунд. Игра продолжается до тех пор, пока не будут залиты все канистры или у выживших не закончится время; также игра заканчивается, если команда заражённых выведет из строя всех выживших. После окончания раунда — команды меняются местами. Для победы второй команде достаточно залить на одну канистру больше соперников. Однако если обе команды залили одинаковое количество канистр, то побеждает так команда, которая залила свои канистры быстрее.
Мутация
«Мутация» — игровой режим, доступный только в Left 4 Dead 2. Преобразует существующие режимы путём изменения обычных правил игры.
Первая выпущенная мутация — это «Сражение: Реализм». Получила множество положительных отзывов от игроков, поэтому её добавили в игру в качестве полноценного игрового режима.
Left 4 dead 2 реализм что это
1. Bleed Out («Истекая кровью») mutation3 — режим Кооператива, в котором здоровье всех Выживших постепенно уменьшается. К тому же в игре все аптечки заменены на таблетки, а Заражённые нападают практически безостановочно.
2. Follow the Liter («Погоня за литрами») — режим Сбора, в котором канистры появляются на карте не все сразу, а небольшими группами (от одной до трёх штук). За каждую залитую канистру Выжившим добавляется от 30 до 45 секунд вместо стандартных 20. Других отличий от режима Сбора нет.
3. Last Gnome On Earth («Последний гном на Земле») — режим Кооператива, в котором Выжившим для прохождения кампании нужно донести до спасательного транспорта садового гнома, который выдаётся в начале игры. Игрок, несущий гнома, становится объектом атаки Заражённых.
4. Last Man on Earth («Последний человек на Земле») mutation1 — режим Одиночной игры без ботов-Выживших и Обычных Заражённых. То есть в этом режиме игроку предстоит пройти всю кампанию в одиночку, отбивая при этом атаки только Особых Заражённых. В случае, если Выжившего поймает один из Особых Заражённых, игрок не умирает сразу, а продолжает игру в предсмертном состоянии (с чёрно-белым экраном).
6. Room For One («Место для одного») mutation10 — режим Кооператива для финальных карт кампаний, где в спасательном транспорте есть место только для одного игрока.
8. Versus Survival («Сражение: выживание») mutation15 — режим Выживания, в котором одна команда играет за Выживших, а другая — за Особых Заражённых. После смерти Выживших команды меняются местами. Побеждает та команда, которая продержится дольше.
Left 4 dead 2 реализм что это
This is an old mod i made, so don’t expect the quality to be the best.
This is a reupload from gamemaps.
I had to upload it here because people kept stealing my mods without permission and got away with it
This jukebox is the most iconic jukebox on the planet.
Too bad that valve’s rendition looked boring and did not even have a backside.
So I got this model from turbosquid, only cost me 45 bucks, and ported it to l4d2. The insides are animated realistica.
Changes the design of the army truck and adds a browning to the top.
This mod is very old and the quality isn’t the best. liek the entire model having smoothing issues.
______
This item is not authorized for posting on Steam, except under the Steam ac.
Last year I redid the Pain Pills and Pipebomb in Left 4 Dead 2. After many requests, here is the Adrenaline remake.
Make sure to override game’s AA settings with your video card software because in-game AA leaves all the geometric edges within the model aliased.
«Our most modestly priced ammo.»
Another remade item for the collection. As usual just an HD remake, keeping the feel of the original as close as posible, exce.
«Our most modestly priced upgraded ammo.»
Another remade item for the collection. As usual just an HD remake, keeping the feel of the original as close as posi.
Hey, its that OTHER pump-action shotgun seen in Back 4 Blood!
Yeah. You’re seeing this addon because I got to play the closed alpha of Back 4 Blood and was greatly disappointed. Will likely port over other weapons as I’ve gotten more enjoyment out of th.
This is just my B4B Mossberg addon but for the Chrome Shotgun instead. Would of made this for the Chrome Shotgun originally, but I forgot there was another pump-action shotty in Back 4 Blood.
Yep, still going. Here’s the UZI from Back 4 Blood!
These B4B assets are quite well made and look quite nice!
Still lacks sounds, still not too familiar with UE4 to extract sounds yet.
Working animated flashers. When seen together example Hard Rain, flashes are slightly overlapped. So they give a more realism feel. Great in Daylight or Night also flash in water!
Metal sounds for the Baseball and Cricket bats and the Nightstick!
This mod Replaces the Baseball Bat and Cricket Bat sounds from L4D2. This two weapons share the same sounds files so they both will sound the same.
This mod ONLY edits sounds, so it’s.
This mod replaces Nick’s crusty old white suit with a nice leather jacket, white t-shirt, and jeans. Also comes with a thicker beard.
«This was my first survivor model mod, so it’s kinda jank and problem something I’m not gonna fix.»
Here’s another remade item. 🙂
I did what I could with the glass, it looks nice sometimes, and sometimes it looks a bit dull (depen.
retextured to look like an air force C-130 i remember flying in when i served in army.
English (by Google translator):
Anyway this is my first mod addon published in workshop Steam 😀
The mod developed is the famous light machine gun called the Bren, with variant Mark I (Mk I) or simply Bren, which was used by the British.
WORKS ONLY IN SINGLEPLAYER OR ON YOUR OWN SERVER.
COMPABILITY: Disable all conflicting mods such as VOX Vocilizer.
ACTIVATION: Go to settings=>controls=>scroll down to Cheat Menu and bind keys for every radial menus.
Then toggle console and type s.
Changes most light sprites and some particle effects into a more «Hollywood stylized» effect.
Adds horizontal flare to pathway lights, changes 3rd person flashlight glow to a smaller more realistic glow, new sun glare, and changes various other glowing li.
Looks like good old Coach got tired of being well. » a coach». Now he’s a drunk and a painkiller addict with a trigger finger. Coach now features a Hawaiian style shirt, sunglasses, and a thicker beard.
Future additions and changes:
— Add Undershirt at b.
COD Ghosts Hazmat guys now roam the streets of Left 4 Dead 2.
They come in two flavours: Cherry and Vanilla. Tough they are a bit moldy.
*CUSTOM CROSSHAIR COMPATIBLE H.U.D. REQUIRED FOR THIS MOD TO WORK.
(this mod is made for use with «Schism/HUD» and is compatible with all Urik HudLayouts and Crosshair_support.vpk.)
*To disable the default crosshair open the Developer Consol.
This is color correction mod for «Dead Center» campaign.
When I created this mod back in 2013 I wanted to build entire set of color correction modifications. Quickly I realize that it is not an easy task to manage top quality from one mod to another.
For more quality mods you can now support me here [www.paypal.me]
disclaimer: I know this new implementaion is super complicated, but let’s see how it goes.
PLESE SEE REQUIRED MOD ON THE RIGHT
By popular request.
Make sure to override game’s AA settings with your video card software because in-game AA leaves all t.
I’ve been wondering why no one’s considered doing this model before. Another joint project from Jimmakos and I, its Eprdox’s Dragunov. Replaces the Military Sniper on Arby26’s & Doktor Haus’ M76 Zatsava animations.
This mod does exactly what it says on the tin, it improves the blood splatters that get on your view/screen when killing things at close range. (Melee weapons or shooting at point blank)
The blood will refract what is behind it, and it does not have any g.
This is an official reupload of this addon, I’ve gotten permission from the original creator to reupload this. This mod is in an AS-IS State, and will not be updated, be aware of bugs.
Original Description:
Enables a good unused feature of the Source e.
The original ZoneBox. Be fancy!
This mod does 2 things :
— It gives HD textures to the Wall Clocks and the Alarm Clock (digital and analog)
— It makes them display the time at the right speed (so the Wall Clock have the hands that move at the real speed etc.)
This mod is a quick mod I made and that belongs to the infamous «HD» family. It replaces the ATMs that you can see in L4D2 campaigns and custom ones by a new one with 2K textures and glowing animated parts.
Enjoy 😉
Replaces blurry yellow tape seen in No Mercy has 4 frames that will change every 50 seconds.
I can’t believe you shot the pilot!
He was a ZOMBIE, Francis!
Updates the No Mercy / Dark Carnival Pilot texture.
So the Pilot and his corpse have x512 textures. The Pilot’s textures look really grungy, noisy and compressed, like really bad.
English: Pack 15 doors completely in HD!
Español: Pack de 15 puerta completamente en HD!
Special Thanks: Andy
Agradecimientos especiales: Andy
This addon replaces the 2 big dumpsters in game by New HD Ones. It features :
— HD 2048×2048 textures
— Texture replacement for the originally green (L4D2) and blue (L4D2) big dumpster.
This mod replaces all the metal ladders in game by new HD Ones. Originals colors are kept. It features :
After 2 days of hard work, I proudly present my loading screens for L4D2. Both the L4D2 and L4D1 loading screens were replaced, including cold stream.
Screens were taken with GeDoSaTo (google it, it’s the best tool for downsampling ever) at a 5K resolut.
BY REQUEST all 3 defaults sleeping bags in HD double the textures 1024×512
This sound mod will replace many sounds with a heartbeat, set to fit the current situation. Here is a list of all things I’ve replaced, and a detailed description of what it represents:
[IMG]https://i.imgur.com/JId96s2.png[/img]
Replaces Tonfa (or Nightstick) with The Division Hunter’s Axe.
The only difference between this and alternative version is how player holds his weapon.
Basically a better quality model for Uzi on default animations.
Credits:
Flashlight: Yogensia
Uzi (model): Seph, me (edits)
Uzi (texture): Millenia, me (edits).
This is an old mod i made, so don’t expect the quality to be the best.
This is a reupload from gamemaps.
I had to upload it here because people kept stealing my mods without permission and got away with it
Retexture of the good old L4D1 ammo can, in hidef textures and normal map. Totally Rusty for your taste.
Now It is skin only as L4D2 uses both ammo can/pile from both game.
This is the Default vanilla L4D2 scope adjusted to fit (1366 x 768) and (1768 x 992) screens.
This is for the Left 4 Dead 2 purist that prefer the original scope design but where unfortunate enough to run the game at resolutions deemed unworthy of circ.
«Avoid direct eye exposure.»
Another remade item for the collection. As usual just an HD remake, keeping the feel of the original as close as posible, except f.
Мод улучшает визуальную составляющую игры за счет более детальных текстур и улучшенных отражений света и окружения на объектах. На слабых компьютерах возможно снижение производительности.
This modification improves all the textures and materials in the ga.
M1014: tigg
Flashlight: Tripwire Interactive (taken from Killing Floor 2)
Sounds, texture edits: me
Make sure to override game’s AA settings with your video card software because in-game AA leaves all the geometric edges within the model aliased.
This Humvee replaces the low poly humvee, used in L4D1 campaigns
i retextured it a bit and rebuild the bumpmaps, but it doesnt lookvery good.
Credits:
EA / Dice: Model (from Battlefield 3)
Funreal: Porting, re-texturing
Credits:
Model/Textures (M14): Luchador
Model/Textures (Flashlight): New World Interactive
Scope Texture: Querentin
Animations: Inter
Animations: Querentin
Animations: Valve
Compilation: Querentin
Dual pistol replacer.
Pair of fictional automatic pistols with a twist. Instead of having two pistols wielded in akimbo you’ll have two guns packed in one.
Includes:
— Viewmodel
— Worldmodel
— Custom animations
Does not include:
— Custom sounds (sou.
Just standard m79 but improved.
Model by aiko_nabarro.
Make sure to override game’s AA settings with your video card software because in-game AA leaves all the geometric edges within the model aliased.
Just a brand new model for good ol Mac-10.
Comes with an edited firing sound. Just a very minor edit to make it sound more like a gun and less like a popcorn machine trapped inside of a washing machine.
Credits:
Mac10: Veezen
Flashlight: Michal Flodr.
This is a rather simple Medical Cabined modification.
It simply adds translucent glass and modifies the opening animation a bit, so that the handles artually turn now.
This mod adds an interior to the big silver rescue helicopter from c5m5
The heli is still skin compatible.
This is a reupload from gamemaps.
I had to upload it here because people kept stealing my mods without permission and got away with it
.